Pages

Wednesday, May 30, 2012

Ok sudah

Assalamulaikum...

Alhamdulillah...dah puas menangis semalam...pagi ni dah ok cket...(^_^)...pagi2 lagi dah bersiap2..kemas2 beg nak balik umah....yaaaaaaahhhhhhhoooooo....tak sabo nak jumpe family...(^_^)....mak...rindu kat mak...hehehehe....jap lagi ade present tafsir....nak wat betol3...huhuhu....hari ni cam mula kehidupan baru lak...ok3...aku dah tak nak toleh belakang...sebab perkara2 belakang2 2 wat aku sedih dan kecewa je....so sekarang aku betol2 serah pada ALLAH...biar ALLAH je aturkan...aku ikut je...sebab aku tau semua yang ALLAH aturkan n tetapkan semuanya adalah yang terbaik...(^_^)...sekarang nak istiqomah je ape yang aku dah wat n cube tambah ape yang kurang....n perbaiki lagi ape yang dah rosak...(^_^)...aku tanam dalam hati..."biar pun semua orang menjauhi aku..tapi aku ade ALLAH yang tak pernah menjauhi aku...sentiasa dekat dengan aku...."...(^_^)...


(^_^) senyum3....

1 comment: