Pages

Friday, September 16, 2011

perasaan aku

Assalamualaikum...sekarang aku dah masuk tahun dua...yakni dah sem 3....masa terus berjalan...rugi la  bagi sesiapa yang membiarkan masa berlalu dengan sia2...alhamdulillah aku isikan masa aku dengan mengembara menuntut ilmu dibumi USIM tercinta... 9/9/2011...aku mendaftar masuk ke hostel...macam2 perasaan aku....sedih....gembira.....ade gak perasaan.... arrrrggggghhhhh.....tak nak...heheheheh...macam budak2 kan...masuk sem 3 ni...aku tekad tak nak main2....dan nak wat betul2....mencari sebanyak mana ilmu...aku tak nak digelar....ilmu fi kitab laisa fi sudur...hhehehe tapi ilmu fi sudur laisa fi kitab...(^_^)...n disamping tu nk wat mak n family bangga dengan aku....n sekarang abang aku adalah contoh aku sekarang....dia boleh dapat anugerah dekan emas...kenape aku xleh kn kn kn kn kn.....peace no war(saje tanbahan).....chaiyoookkkkkk ain!!!!.... (^_^)


boleh ke aku berjaya macam abang aku ni.... (^_*)







No comments:

Post a Comment