Pages

Sunday, September 25, 2011

Senyum ^_^

TAMAN TASIK TITIWANGSA


Aku dah lupe bila kali terakhir aku g tasik ni..rase2nye mase kecik2 dulu kot..huhuhu...dah lame tak g situ...rasenye aku g ngan pak sedare aku...dia bawak aku, mak, n adik beradik aku g jalan2...sebab ayah aku dah tak de..kalau dia ade mesti dia bawak kitorang g jalan2...tapi ALLAH lebih menyayangi dia...^_^ InsyaALLAH... jumpe di syurga ye ayah!!!

kawan2 terbaik aku....(^_^)



kitorang singgah jap..jalan2...beli makan buah sekuang...member pelik aku beli buah 2...tapi aku suka...huhuhuhu...tangkap gambo...n macam2 lagi la....hepi sangat... ^_^




P/s: aku tak ske begambo sebab aku bukan seorang yang pandai senyum...dengan makne len TAK RETI SENYUM....heheheheh...


2 comments:

  1. x reti la sgt hehe dpn kamere je x reti kann ...mungkin kne byk practice ..practice make perfect hehe..kne slalu wat homework tangkap gamba sendiri mungkin bleh membantu hehe

    ReplyDelete
  2. tp awk kalo senyum mmg maniss ecee btull ^^, seriuss

    ReplyDelete