Pages

Monday, April 23, 2012

ASAMKU ASAMMU JUA

ASSALAMUALAIKUM....

Hampir sebulan dah aku batuk...(-_-)..tak sembuh3...banyak tul dosa aku..(yela orang kate kn sakit2 ni untuk kaffarah dosa..) aku tak boleh minum ais..buah2...dan sewaktu dengannya..eeeiiii...tak suka berpantang...hohohoho...hari ni aku dah teringin sangat2 nak makan asam kegemaran aku...aku tak boleh nak tahan tengok asam 2 dok melambai2 kat aku..(dooh je lambai 2...kihkihkih..)...akhirnya aku beli gak...3 bungkus rm5...(wow murahnye...) pas beli 2 aku tibai makan 1 bungkus...(ade gak kwn2 aku makan tapi aku lagi banyak kot...huhuhuhuh)....

ni la asam yg aku suka...warna merah 2....suka sangat2...sedap...^_^


 ::salah satu sebab aku tibai makan 1 bungkus sekaligus tu sebab aku badmud::

P/S: jangan tiru aku...asam tak baik untuk kesihatan..n otak kita..(betul ke)

No comments:

Post a Comment