Pages

Thursday, March 14, 2013

REZEKI ALLAH

Assalamualaikum...

sedih dan sebak bila baca blog abang tadi....

To my lovely brother... <3

Jangan sedih...

rezeki ALLAH yang bagi...

Jika sesuatu bukan milik kita...tetap bukan milik kita...
 
ALLAH ambil semula sesuatu untuk DIA gantikan yang lain...yang paling terbaik untuk kita...

InsyaALLAH..ALLAH dah aturkan rezeki kita kat tempat lain...

dan tiada sesuatu yang ALLAH ciptakan di atas muka bumi ni adalah sia2..semuanya ada hikmahnya...mungkin kita tak nampak sekarang....tapi kita akan sedar suatu hari nanti....

Aku tahu ko dah cuba yang terbaik...tapi aku nak ko tahu...aku tak tengok hasil yang ko dapat..tapi aku tengok USAHA..KESABARAN...KETABAHAN ko yang wat aku bangga dengan ko....bangga dapat abang macam ko....(^_^)...


(^_~)

 

No comments:

Post a Comment