Pages

Saturday, March 30, 2013

UIT...UIT...UIT.......UIT......

Assalamualaikum....

Air mata dah penat untuk mengalir lagi....

hanya mampu bertangkung ditubir mata....

mulut tidak dapat mengungkapkan kata...
  
diam seribu bahasa jua dapat diterjemahkan.....


Ok....entri yang sedih pagi2 ni....yep memang sedih pn...hari2 sedih....bukan sebab aku ni tak bersyukur....tapi ALLAH dah bagi ujian macam ni....aku terima....(^_^)...
yang pertama untuk aku lepas rasa sedih ni...aku nangis puas2....pas tu aku tido..bila aku bangun terus rase ade kekuatan semula....yang kedua..aku solat...mengaji....dan macam2 lagi la.....(nanti aku bagi tau korang kata aku riak lak......biarla aku ngn Allah je yang tau....) yang ketiga...aku wat2 hepi....bergurau2 ngan kawan2......wat lawak2 yang kadang2 memang xlawak tapi aku wat2 gelak je.....secara tak langsung aku lupa rase sedih aku tu......yang keempat....aku kol mak aku....bler dengar sore mak...terus tak sedih......yela mak aku la satu2nye buah hati aku..hehehehe....(^_^)......

ok la nak out dulu.....wasalam.....
 
 

No comments:

Post a Comment