Pages

Sunday, May 19, 2013

DISISIHKAN LAGI

Assalamualaikum...

disisihkan lagi dikalangan "mereka"...mula2 disuruh pergi sana...disana suh pergi sini....saya tau saya tak pandai..tak pandai nak wat kerja...sampai tiada sape nak wat kerja dengan saya sekali...tapi tolong jangan layan saya cam ni..saya pun ada perasaan...saya diperlakukan cam tu ibarat saya macam boneka yang tak punya ape2 perasaan........

#pertamabolehdimaafkantapibukanuntukkaliyangkedua#

ain tak minta layan ain macam puteri ke...siap bawak karpet merah...tapi layan ain macam manusia..ain pun ada perasaan..ye ain akui ain sensetif...tapi untuk diingatkan sensetif ain bukan pertma kali korang wat tapi dah banyak kali...(~_~)...

ain mintak maaf sebab tinggalkan korang macam tu..sebab ain tak tahan..terlalu sebak dan hiba ain rase bila korang wat macam tu kat ain.....ain tak tau la kalau korang ade kat tempat ain..agak2 korang terasa tak???...kalau korang tak terasa..ain tabekkkkkk spriiiingggg la........ermmm...

ain tahu ain tak pandai...tapi kenape layan macam tu kat ain....(~_~)

mende ni ain pendam dah lame...pertama ain sabar...bila dah banyk kali kena macam ni...ain jadi sedih....sampai ain menangis sorang2....(~_~)...alhamdulillah naseb baik ade seorang kawan yg paham perasaan ain...dia yang tenangkan ain....thanks....

tak tahu ape berlaku hari esok....masihkah seperti biasa atau keadaan berubah untuk menyelamatkan hati.......ermmmm......

Kalau korang masih anggap ini kesalahan ain...ain tak patut sensetif sangat..tak patut wat cam tu...wat cam ni..ain minta maaf sangat2...

(T_T)


No comments:

Post a Comment