Pages

Wednesday, September 4, 2013

"UKHWAH ITU INDAH APABILA BERTEMU DAN BERPISAH KERANA ALLAH"

Assalamualaikum...

----> Buat insan yang pernah MENYAKITI SAYA..
Terima kasih kerana telah mengajarku erti kesabaran & semoga dirimu tidak akan pernah merasai sakit sepertimana yang saya rasakan...

----->Buat insan yang pernah SAYA SAKITI...
Maafkanlah kekhilafan saya, saya hanyalah manusia yang jauh dari kesempurnaan...

------>Khas buat SAHABAT-SAHABAT SAYA...(^_~)
Mungkin di antara kita memiliki banyak jurang perbezaan, tetapi ukhwah antara kita sangat indah.. 


~~~ Sem 7 dah kita....(^_~) suka duka...gaduh2....jeling2...ejek2...banyak lagi la kita tempuhi....kadang2 tak bertegur sapa...bila ingat2 je...rasa macam kelakar pun ada..tapi bila ain dok termenung...mesti ain akan rindu dengan kenangan2 kita semua2 tu..ye la semua akan buat haluan masing2 bila dah habis belajar nanti..ermm..mungkin ada antara kita bertemu kembali dan mungkin tak akan bertemu lagi...rasa sedih bila pikir semua2 tu sebab ain pasti sangat kenangan antara kita tak akan kembali..huhuhuhu ape2 pun cuba didik hati untuk terima sebuah perpisahan yang akan berlaku antara kita semua nanti....(~_~)


**Sikit kata-kata untuk awak semua yang bergelar sahabat saya...**
*~~* Ermm..kalau sem 7 nanti ain ada wat korang sakit hati..wat korang terasa  hati secara sedar atau tak sedar..sori ye...hehehe..mintak maaf awal2 dulu...ermm...pe lagi ye..ermm...ok semoga kita berjaya sama2....pe2 pun chaiyok3 untuk sem 7 ni... *~~*

ok tu je nak cakap kot...jumpa korang kat bumi usim nanti.... (9/9/2013)

"UKHWAH ITU INDAH APABILA BERTEMU DAN BERPISAH KERANA ALLAH"

2 comments:

  1. sdh lak bce..cpt je ase..tq utk entri ni..maaf juga ats sgla kekurngan diri ni..gud luck utk sem 7 ni n ept..huhu..pnjg umo mrh rzki jmpe d usim tercinta :)

    ReplyDelete