Pages

Monday, November 11, 2013

~~~~ KAU DAN AKU ~~~~~

Kau & Aku

Terpahat sudah suratan kisah bahagia...

kau dan aku diikat cinta kurniaNYA....

kini bermula saat kita

kemudian ikatan suci mengharap redhaNYA...

gentar hati lafaz sakinah ku ungkap....

tanda dirimu sempurna ku miliki...

indah ikatan cinta yang telah terbina..

paksi mengharap cinta yang ESA..

pada kau ku cinta bawa bahagia...

saat kita sama rasa nimkat hadir cinta....

pada kau ku cinta...

ikat kasih mesra...

mengharap ikatan ini kekal selamanya...

aku perlukan mu...

kau harap pimpin ku..

doa hati kita kan utuh kemudi bahtera..

jiwa kosongku kau isikannya...

terima diriku untuk mengungkir sempurna...

akan ku baiki kesilapan yang lama...

dan mengukir aku dan kau sebuah cerita....


* ni lagu shauqi devotees untuk isterinya...tapi biler ain dengar je mesti ain menangis...semoga ALLAH kuatkan semangat ain untuk temui kebahagiaan....*


No comments:

Post a Comment