Pages

Thursday, December 15, 2011

Lari!!! jarum!!!!

Assalamualaikum....dah agak lame gak aku x update blog ni...( ayat yg same digunakan oleh blogger2 yg len.cam xde ayat len je kn....)...ermmm...hari ni ade roadshow promosi pendermaan organ kat U aku la.....tp aku bukan nak citer sal derma2 organ ni...tapi aku nak citer sal ade cek kesihatan masa 2...so aku pun try la cek...mula2 timbang berat n tinggi...pastu cek tekanan darah....n last cek gula...arrghhh mende yg aku paling xske...JARUM!!... aku leh kata kat orang 2....."saket ke???..."..n ngan semangatnye orang 2 kate..."saket sgt2"...erkkkkk...pe lg aku kate la xnak n aku tarik semula tangan aku...n org 2 kate "saket cam kene gigit semut je...syg..."...(org 2 kate cam ni kot...entah aku xingat dh...hehehhehhe)...huhuhuhu...dengan gagahnye+berani=rase nak menangis...aku hulur semula tangan aku...adoi!!! saketnye!!! aku nangis dalam hati....(cam dak manje kan....huhuhu)....pas dah selesai wat sume 2...aku pn g kat org terakhir....org 2 bg tau aku...dia kate aku sume ok...tp satu je..... tekanan darah aku lebih dr kadar yg telah ditetapkan....ermmm.....tp dia kate baru nak jd...blom lg jadi..(korang paham x maksud dia...?...)..n dia nasehatkan kurangkan makan mknn yg masin2...cantoh ikan masin, telor masin n len2... tp masalahnye aku xmkn pn mende2 2...hmmm....knape leh jd cam 2 ye...(-_-).....risau aku..



:: pas selesai sume...aku pn bla dr c2 n smbil pndang slek  muka org yg cocok jarum kat tgn aku 2::


p/s: Ya ALLAH berilah kesihatan yang baik kepadaku dan juga keluargaku... ameen...

No comments:

Post a Comment