Pages

Thursday, April 11, 2013

TAK PUAS

Assalamualaikum.....

Lame dah tak update blog.....(^_^) 

sekarang cuti mid sem.....

tapi assignment banyak giler....siap ngan midterm lg....murojaa' Quran lak....pakej tuuuuuu.....waaaaa.... nangis tak berlagu weiiii......

tapi hari ni aku start ngan wat proposal...pas 2 business..pas 2 study untuk midterm.....erk........weiiii...banyaknyeeeeeerrrr......(~_~)..aku tak mampu....rase nk lari...toleh...lari....toleh...lari....toleh....tak de kesudahan langsung....(T_T)

erm....biler la nk berakhir ni...huhuhuhu......ok la malas nak pikir pasal assg....baru2 ni aku g kenduri kawan aku kat kelantan...... perjalanan yang sungguh jauh.....memang penat......tapi best....(^_^)...aku sempat la jalan2 kat bandar kb....perggghhh,..teruja sangat....tapi xpuas pn...sebab banyak tempat tak g...cume g bape2 tempat je....huhuhuhu....mungkin lain kali kot.....hihihihi....tapi nak g ngan sape lak kan.....hmmmmmmm........(^_^).....hehehehehe......

ok....ape2 pn kepada kawan aku tu...aku ucapkan selamat pengantin baru....semoga kekal ke anak cucu...(^_^)




No comments:

Post a Comment