Pages

Sunday, July 7, 2013

AKU MALU DENGANMU


Ya ALLAH...

ENGKAU beri aku apa yang aku pinta..

tiap kali kalau apa yang aku pinta itu ENGKAU tunaikan lambat sedikit...

aku mula fikir ENGKAU tidak menyayangiku..

jika ENGKAU tidak tunaikan permintaanku..

 aku fikir ENGKAU tidak lagi memandangku...

jika kau tunaikan permintaanku...kadang2 aku hanya ucapkan alhamdulillah...

kadang2 tidak....

Aku malu denganMU....

siapalah aku untuk berfikir seperti itu...

aku hamba yang penuh dengan dosa......

aku rasa diri ini tidak layak sedikit pun untuk jejak kaki ke syurgaMU...walaupun sebelah kakiku...

Ya ALLAH...

Dimanakah aku mahu letakkan muka ku?...

aku malu untuk mengangkatnya dihadapanMU...

Ya ALLAH...

tiap hari aku melakukan dosa...

aku lupa tangan untuk aku lakukan dosa adalah daripada pinjamanMU...

begitu juga dengan kaki...mata...telinga...dan seluruh tubuhku adalah milikMU...

tetapi aku tidak segan silu untuk melakukan dosa dan semakin bangga dengan dosa2ku..

aku malu denganMU....

Ya ALLAH...

aku mahu menjadi yang solehah..

tetapi aku tidak mampu....

bantulah aku.....(~_~)



No comments:

Post a Comment