Pages

Saturday, August 3, 2013

BUKAN JODOH

Assalamualaikum...

Dengan nama ALLAH yang maha pengasih lagi maha penyayang...

Aku harap hati ini cukup tabah untuk menaip segala isi hati ini....aku dah warning kat air mata jangan keluar..so..air mata aku ni pun setuju..


3/8/2013...
Awak: tak pe ke..(^_^)
Saya: mungkin bukan jodoh..(^_^)
Awak: ye kot..(^_~)
Saya: Ye..(^_^) saya mintak maaf atas kesilapan dan kesalahan saya..
Awak: ye..(^_~) saya maafkan
Saya: Ok...selepas ni jangan call or mesej saya lagi...
Awak: Okeyh..(^_~)

Tarikh yang cukup memilukan tapi aku terima dengan hati yang terbuka...

agak tersentap juga dengan respon dia dan mengiyakan apa yang aku cakap...

tapi ape boleh buat TIADA JODOH...

masa tu lepas berbuka..aku tengah masak kueh raya...maklumlah dah nak raya kan...ermmmm...mase tu aku berbalas mesej dengan dia...tangan dah menggigil..terketar...tapi tetap teruskan masak sampai habis...

paling kelakar...aku nak gosok gigi...tapi aku tak ambek ubat gigi..aku g ambek pencuci muka aku...patut la pelik rasenye...aish...punye la sedih...pikiran pun dah serabut....

"Aku mohon pada ALLAH untuk bantu aku rawat hati ni..rawat rase kekecewaan ni....."

Mungkin ni adalah jawapan setiap doa aku kot....andai ni jalan yang terbaik...aku redha...ikhlas....

sampai sini je la....jumpe lagi.....

Assalamulaikum




No comments:

Post a Comment