Pages

Tuesday, June 19, 2012

WAHAI BLOG

Assalamualaikum...

Jam 2.00 a.m....



Wahai blog..

Dengarlah luahan hatiku ini..aku mengetahui kau tiada mulut untuk berbicara..tiada telinga untuk mendengar..tiada hati untuk aku fikir sama ada kau ikhlas mendengar sedikit luahan hatiku...aku kira kau lebih baik daripada yang mempunyai mulut tapi berdiam diri..punya telinga tapi buat tidak mendengar dan mempunyai hati yang bisa aku fikir mungkin tidak ikhlas mendengar luahan hatiku...mungkin akhirnya dianggap satu bebelan daripada si hawa..


****************



Sejak akhir2 ni kepale aku sakit sangat..ape taknye dok pikir masalah kat umah...aku cube nak citer masalah aku tapi tak dilayan...tapi tak pe la sebab aku tau semua orang ade masalah masing2...tak kan la nak dengar masalah aku lak kan,...hehehehe...jumaat ni last paper...pas 2 balik umah...bestnye...(^_^)..tak sabar lak nak balik...




No comments:

Post a Comment