Pages

Monday, June 4, 2012

TEPERANJAT LA....

Assalamualaikum...

Hari ni aku asyik tekejut je...naseb baik aku tak de sakit jantung dan seangkatan dengannye...aku senaraikan perkara2 yang wat aku tekejut..(^_^)

YANG PERTAME:  aku tekejut pasal de ramai orang kene bar subjek..(naseb baik aku tak kene bar...^_^)


YANG KEDUA: kawan aku...kawan aku dari kecik lagi...men same2...ngaji same2...dan sampai la sekarang tetap kawan gak...dia dah nak bertunang....woowww...aku tak percaye..tapi hakikatnye aku kene pecaye gak...sweetnye..(sori..aku tak jeles pun...pe2 pun tahniah...semoga bhagia ke anak cucu n cicit..)


YANG TERAKHIR:  kawan aku gak dah nikah...tak jemput pun aku sebab dia kate dia wat kecik2 je..akad nikah je...dia kate KAWEN KHITBAH...hmmm ape2 pun tahniah gak untuk diorang...( diorang??...dia ngan suami dia la...dua2 kawan aku,..huhuhu...)

::aku tak jeles pun::

No comments:

Post a Comment