Pages

Wednesday, June 27, 2012

Awak maafkan saya!!

Awak maafkan saya..
Maafkan saya sebab saya bukan seperti yang awak inginkan..
Saya cuba untuk menjadi yang terbaik untuk awak..

Maafkan saya...
Saya tak dapat berikan hadiah di hari jadi awak...
Hanya ucapan tulus dari hati saya saja yang dapat saya berikan..

Awak maafkan saya...
Kadang2 saya fikir...
Adakah diri saya layak untuk awak..??
Setiap kali saya fikir pasal tu...
Mesti saya buat awak sakit hati...
Awak anggap saya fikir bukan2...
Awak sedih dengan kata2 saya tapi awak tak layan rasa sedih awak tu..
Malah awak pujuk saya...
Maafkan saya ye...

Awak maafkan saya...
Saya terlalu fikirkan kebahagiaan awak sahaja...
Tak pernah nak fikirkan hati awak...
Maafkan saya...awak...
Saya takut dengan sifat kekurangan pada diri saya..
Akan buat awak tak bahagia bila bersama saya...
Saya nak awak bahagia dan tersenyum...

Awak maafkan saya...
Saya selalu buat awak rimas..
Terutama masa awak diam...
Tapi saya nak awak tahu...
Saya cepat risau dengan orang yang saya sayang...

Awak maafkan saya...
Saya sentiasa merajuk dengan awak...
Andai awak tahu...
Saya nak awak sentiasa ada dengan saya..
Pedulikan saya....
Tapi saya faham...
Awak ada kehidupan sendiri...

Awak maafkan saya...
Saya selalu marahkan awak...
Jika awak faham...
Saya marah bukan benci...
Tapi sayangnya saya pada awak...

Awak maafkan saya...
Saya tak mengharap awak faham saya....
Tapi apa yang saya harapkan..
Awak tersenyum...
Selesa...
Bahagia...
Bersama saya....
Dan tulus terima saya seadanya...

AWAK MAAFKAN SAYA ATAS KESILAPAN SAYA SELAMA INI!!..



No comments:

Post a Comment