Pages

Sunday, July 29, 2012

TELEKUNG HIJAU

Assalamulaikum..

Hari ni dah masuk hari ke 9 kiter sume bepuasa...terasa sungguh sekejap...ada diantara kiter bukan saje di uji dengan dugaan lapar dan haus..tetapi diuji dengan pelbagai dugaan untuk kiter mengenal lagi erti ape itu makna sabar dan ikhlas...hehehe...nak diciterkan....tadi puas aku cari telekung...tetap gak nak pilih telekung ade corak warna HIJAU...hohoho...aku memang giler hijau...(^_^)..tapi sampai ke sudah tak jumpa2 yang bekenan dihati....ermmm ade dah jumpe yang bekenan dihati sebenarnye tapi ttbe kaen telekung dia corak warna len...warna putih...padahal telekung corak warna hijau...aki cakap la macam mane bleh tak same....so tak jadi la aku beli....makcik 2 siap bungkus dah telekung aku 2...tapi aku cakap..."saya pikir dulu ye mkcik..."...(^_^)....(sebenarnye aku ni susah cket nak pilih satu barang...kalau bleh aku nak pilih betul2...pilihan hati aku....hihihihihi......)...kecian makcik 2....

sekadar gambar hiasan..(aku nak cam ni la...tapi corak mesti same...kaen n telekung dia skali...)




::( ^ _ ^ )::


No comments:

Post a Comment