Pages

Monday, October 1, 2012

AKU BUKAN BONEKA

Assalamualaikum..

Tak hampir lagi setahun....tapi sudah terlerai....(-_-)...banyak sangat dah catit dalam buku ape nak wat...time befday ape nak bagi dan banyak lagi...nampaknya ain kene beli byk pemadam untuk padam semua 2...(-_-)...ain padam satu2 sambil nangis...(teruk kan ain ni...ade cket masalah je..mudah nak nangis...) ain harap ni cume mimpi..bila bangun esok..keadaan macam biasa...tapi tak mungkin lak kan...ape2 pun ain terima dengan hati yang redha dn ikhlas...ain tau ALLAH dah rancang untuk ain...dan sebaik2 perancang adalah DIA...

Untukmu..

Aku merayu...
Aku bukan boneka...
Yang tak punya hati...
Yang bisa kau jadikan aku seperti mainanmu..
Dikala kau mahu bermain...
Kau pegang aku...
Kau sikat rambutku..
Kau peluk aku erat...

Tetapi...Aku mahu kau tahu..

Aku manusia..
Aku punya hati..
Yang bisa memahami...
Jadi layan aku seperti seorang manusia...

Nukilan: Kaherah@ain


Ain dah penat nak menangis...InsyaAllah..ain kuat untuk terima dan menghadapinya...Sesiapa yang baca post ain ni...harap doakan ain ye....(-_-)
 



No comments:

Post a Comment