Pages

Tuesday, October 2, 2012

GURAUAN YANG TERKAHIR

Mesej saya&awak

Awak : A


Saya : B


Awak : C


Saya : D


Awak :E


Saya :F


Awak :G


Saya :H


Awak :I


Saya :J


Awak :K


Saya :L


Awak :M


Saya :N


Awak :O


Saya :P


Awak :Q


Saya :R


Awak :S


Saya :T


Awak :U


Saya :V


Awak :W


Saya :X


Awak :Y


Saya :Z

Teringat masa bergurau dengan awak..walaupun merapu je dan walaupun mesej2 cam 2 tapi dah wat saya tersenyum..hehehe...(^_^)

Mesej saya&awak (gurauan yang terakhir)


Saya : Ooo..


Awak :Oreo..(^_~)


Saya :Cipsmore..(^_^)


Awak :Tiger..(^_~)


Saya : Jeli..(^_^)


Awak :Geli..(^_~)


Saya :Beli..(^_^)

Gurauan pagi tu..kali terakhir saya senyum..(-_-)


#Dah2 ain...jangan dikenang perkara yang lepas...hapuskan air matamu...orang dah tak sudi dengan ain...hapuskan air matamu...Allah dah tentukan yang tebaik untuk ain...ok ain...?...be happy ye...smile....(^_________________^) <-----senyuman ni pun dah wat teringat kat dia...macam ne la ni...#

eeeiii tangan sape 2...sebok je member ain ni.....(^_^)







1 comment:

  1. Percayalah,apa yg ditentukan Allah lebih baik, keep smilee (^_^) ain..

    ReplyDelete