Pages

Saturday, October 13, 2012

JODOH ITU TERLALU RAHSIA



Jodoh itu terlalu rahsia..

Siapakah dia? 

 Dia yang setia menadah telinga mendengar aku membebel..

 Dia gembira membuka matanya menemanku tatkala mataku tidak boleh pejam..

 Dia ikhlas memberikan pinjam bahunya tatkala aku penat memikirkan urusan harian..

 Dia  memeluk ku  tatkala aku sedang bersedih..

 Dia selalu memberi kata semangat tatkala aku mengeluh dengan tugasku..

 Dia memupunyai tangan  yang ringan menyuap makanan ketika aku sakit...

 Dia berusaha mencari rezeki untuk kebahagian aku...

Dia tidak pernah lupa aku dalam doanya...

Janjinya padaku untuk bawa aku bersama-sama berpimpin tangan menuju ke syurga...

Nukilan : ain kaherah


Assalamualaikum...

Hehehe....merepek je ain ni kan?..ok2 lupakan kata2 merepek kat atas ni..baru2 ni ain pergi menziarahi tempat kerja ain dulu...nak tau kat mana?..ce teka...(^_^)...kat tadika al-munawwarah.....dulu pernah jadi pembantu kat tadika 2...dok layan karenah budak2 tadika yang manje+nakal...sekarang rasa rindu lak dengan kemanjaan dan kenakalan diorang..hehehehe....ain suka dengan budak2 yang comel2 ni...(^_^)..

Adham.....Ain....Adib....(^_^)







2 comments: