Pages

Thursday, February 14, 2013

BENGKAK MATA

Assalamualaikum...

Ok...pukul 3.25 a.m....asyik nangis je...tak tahu nak luah tangis ni kat sesape..sambil taip air mata asyik keluar je....ok baru pas tengok blog dia...kenape dia wat cam ni...kalau ade ape2 bagi tau ada masalah bagi tau je..kenape mesti pergi...(T_T)...aku tak boleh terima ko wat cam ni...puas nasihat n kasih sayang kitorang bagi...semuanya ko nak kitorang bagi....ape lagi tak cukup....kenapa ko tak faham2 lagi....ko boleh cakap aku ape2...tapi aku sayang ko walaupun ko dah wat macam2....kalau aku ade wat ape2 ko terasa aku mintak maaf....aku mintak maaf.....maaf sangat2....aku nak ko tau...kiter tak selamanye akan hidup....cube la hargai orang2 disekeliling ko...sebab diorang akan pergi jua...masa tu ko nak hidup sorang....ko hidup la....cube la besabar cket je sementara diorng masih ada....(T_T).....aku tak nak ko menyesal kemudian hari...

*aku harap ALLAH buka hati ko seluas2nye yg kitorang sayang ko sangat2*


No comments:

Post a Comment