Pages

Monday, March 26, 2012

Bangga sangat2..

Assalamualaikum...tak tahu nak cakap apa...bangga sangat2..abang aku masuk SURAT KHABAR...^_^

masuk berita harian ^_^

khamis 15 mac 2012 ^_^

ruangan Varsiti ^_^


m/s 5 ^_^

^____^

~_^
Ataullah Anas

silat ^_^

Minat dalam bidang kemanusiaan ^_^

menerima senarai dekan sejak semester 1 hingga 7 dengan pencapaian PNGK 3.69 hingga 3.84(pointer nak gred lak xsilap aku 3.85..first class degree...woowww dasyatnye...malu aku..huhuhu...setakat ni aku xpenah dapat dekan kot...hohoho)

Biodata ^_^

Pencapaian terbaik....^_^

::ape2 pun aku bangga sangat2 ^_^::

4 comments:

  1. assalamu'alaikum ain..heheh, actually nk tumpang happy wat awk n family atas kejayaan abg awk ni..sy xtau smpai la ari sbtu baru ni sy dbritau oleh kak long yg abg awk ni masuk paper..sungguh mmg sy xtau ape pon..hehe, ape2 pon doakn yg trbaik wat beliau ye..:)

    ReplyDelete