Pages

Wednesday, March 7, 2012

PERGI DAN TAK AKAN KEMBALI LAGI

Assalamualaikum...memang sedih sangat bila kita dapat tahu orang yang kita sayang pergi buat selama2nya..yep memang betul setiap yang hidup pasti akan mati...yang bezanya cepat atau lambat...dan tak kira muda ataupun dah tua...ape yang aku nak citer kat sini...semalam...member aku dapat tahu.."pakwe" dia telah meninggal dunia...dia menangis...dia citer kat kitorang...dia dah 3 minggu tak contact "pakwe" dia 2...dia cube hantar mesej dan kol tapi tak dibalas...dan dia tergerak hati nak tengok facebook "pakwe" dia...mula2 dia kate dia tak pecaye...bila diteliti dan puas tanya kawan2@saudara terdekat "pakwe" dia baru la dia pecaye...dia kate dia teringat setiap janji manis "pakwe" dia...dan aku hanya mendengar ...ade 1 perkataan kuar daripada mulut member aku yang turut mendengar..."dah tak de jodoh"...perrghhh aku rase cam tersedar je....setiap apa yang kita rancang 2 kadang2 tak akan sama dengan perancangan yang DIATAS..bersedialah dan terimalah setiap ape yang telah diatur olehNYA..DIA lebih mengetahui apa yang terbaik buat kita..jangan cuba pertikaikan..(^_^)..aku akhiri post aku kali dengan sebuat kata2...."aku akan cuba buat yang terbaik untuk orang yang aku sayang, aku harap sangat aku pergi dulu sebelum dia"


::saya tak tahu awak jodoh saya ke bukan jodoh saya tetapi saya tetap akan buat awak gembira::

No comments:

Post a Comment