Pages

Tuesday, March 13, 2012

HUSNU ZHON

Assalamualaikum.. aku tak tahu ape tujuan diorang ni nak pamerkan diri kat facebook...yep aku tau diorang berpurdah..dah tak nampak muka...just nampak mata je tapi kenape perlu upload gambar2 diorang kat facebook...contoh upload gambar tengah pegang bunga ros kot ke mawar...huhuhu...entah la.. pas 2 kate "saya suka warna merah"...dan aku pun terbaca la komen2 kat bawah gambar2 2... "cantik" dan macam2 lagi... dan empunya gambar pun komen "ciptaan ALLAH"...agak2 la kan tak ada ke timbul riak dalam diri...makin ramai yang like dan komen makin 2 galak upload gambar dalam facebook... ok2 aku husnu zhon...korang tak riak.....(orang selalu sebut dan suruh sebut...)...korang kate korang  nak berdakwah tapi perlu ke upload gambar2 korang..posing sane sini...memang orang suka tengok orang berpurdah...terutama aku..bila aku jumpa orang berpurdah..aku rase suka sangat...sweet je rasenye...tapi aku tengok kat luar la...kat alam realiti...tapi kalau kat alam maya...aku tak bape suka.sebab telalu public sangat2..aku lebih suka orang berdakwah dalam facebook ni tak ade satu gambar pun tapi wall dia penuh dengan peringatan dan ilmu2 yang bermanfaat...tapi tak ramai kot yang macam 2....mungkin ada yang berfikir kalau tak letak gambar2 macam 2 orang tak akan like dan komen ape yang kita post....huhuhu....silap la kalau pikir cam 2...kalau kita ikhlas bagi ilmu 2..kita tak akan mengharap orang like dan komen...apa yang kita harapkan orang 2 baca dan dapat amalkan apa yang kita cube sampaikan...huhuhu....ok la aku mintak maaf pada sape yang terase bila terbace post aku ni...(aku rase tak de kot yang nak bace...^_^)....dan akhir sekali aku HUSNU ZHON je la...^_^

::entahape2jepostakukalini::

No comments:

Post a Comment