Pages

Monday, March 12, 2012

BUKU LALI

Dia: Awak..saya beli buku untuk awak la...
Saya: Buku ape?
Dia:Buku lali...kihkihkih...
Saya: ish...(kurang asam...)

Hehehe...ni dialog aku ngan 'seseorang'...aku tak leh lupe...bila ingat je mesti nak tergelak...dia ni pandai je wat kelakar spontan..dan selalu kene kan aku....kadang2 geram gak...tapi aku hepi (^_^) okey2...behenti citer sal dia...baru2 ni aku de beli buku guna baucar yang terakhir..hehehe...puas gak nak pilih buku2 yang terbaik..dan yang berkenan dihati...akhirnya jumpa...huhuhu...^_^


Ni buku pertama aku pilih....^_^..best buku ni...



Hehehe...ni buku kedua...best buku ni...mula2 baca aku dah tepikat..(bukan tepikat kat penulis buku 2 ye...kihkihkih)



Yang ni buku ketiga....kihkihkih....nak cube didik diri...^_^



Buku yang terakhir.....^_^ cube untuk amalkan...

::saya memang giler buku ^_^::

No comments:

Post a Comment