Pages

Wednesday, March 7, 2012

RINDU SANGAT2..

Assalamualaikum...tiba2 petang macam ni aku teringat kat seseorang...seseorang yang dah lama pergi dalam hidup aku...rindu sangat.(-_-)..nak cerita kat orang rasa rindu aku ni...rase2 sape nak dengar?....tak de sape kot nak dengar...(-_-)...sume wat hal masing2..ade kehidupan sendiri...ade masalah sendiri.....oppppsss...aku bukan nak menagih simpati or nak buat2 kecian sebab 2 bukan la diri aku ok...huhuhu...ramai yang kate aku aku nasib baik lagi...mase aku ditinggalkan...aku tak kenal erti sayang dan cinta...tak macam orang lain...ade yang kene tinggal mase diorang dah kenal ape 2 sayang...ape 2 cinta...ape 2 sakit bila ditinggalkan....bila korang cakap cam 2 aku rase pedih sangat2....ade satu bahagian dalam diri aku rase pedih sangat2...aku berusaha jaga satu bahagian 2 supaya tak akan disakiti, dicalari dan ape2 yang boleh buat satu bahagian 2 menangis...korang nak tau ape dia satu bahagian 2...satu bahagian 2 adalah HATI..korang ade hati tak?....kalau korang ade hati korang mesti tau rase sakitnya dan pedihnya hati bila hati itu disakiti..tapi korang cakap macam korang tak de HATI..maaf kalau bahasa aku agak kasar....jujur aku cakap...aku mampu tahan bila bahagian lain kat badan aku sakit....tapi aku tak mampu tahan bila HATI aku sakit....yep....tatkala korang cakap cam 2 aku senyum...tapi HATI aku tak....ia menangis....bila ia menangis aku cube pujuk....sebab kalau dia terus menangis...aku tak mampu nak berdiri lagi...(-_-)...korang boleh cakap ape2 pun...korang boleh kate ape saje....sebab aku dah set HATI aku..HATI aku mampu menahan tangisnya tapi jangan korang berbicara soal perkara yang korang tidak pernah merasai...pasti HATI aku akan meledak tangisnya...susah untuk aku memujuknya..aku peringatkan kat korang jangan sesekali korang becakap hal yang tak pernah belaku pada diri korang..(-_-)...seorang ayah yang telah pergi buat selama2nya...(-_-)

korang tak pernah rase ape aku rase dan korang selalu mengeluh tentang ayah korang...ce kiter bandingkan korang dengan aku?

korang dapat kasih sayang ayah korang mase korang kecik sampai sekarang...tapi aku sampai umo 4 tahun je...

korang mase kecik...korang tunggu ayah korang depan pintu umah kan....macam2 korang nak cerita kat dia...tapi aku hanya menunggu dan terus menunggu....aku tau ayah tak akn muncul..

korang mase sekolah dulu...bila dapat result best2...menang dalam ape2 pertandingan...ayah korang datang....mesti korang bangga..tapi aku tak...ayah tak akn datang...aku hanya mampu melihat korang bergambar dan gelak ketawa dengan mereka...

korang dapat peluk ayah korang bila korang berjaya...mase korang gembira..tak kisah dalam ape2 perkara sekalipun...tapi aku x..aku hanya dapat memeluk gambarnya sahaja...


Apa lagi korang keluhkan lagi?tak kan ayah korang marah korang...korang dah benci dia...tak kan ayah korang lambat masukkan duit...korang dah merajuk...korang mesti mengerti..dia juga tidak sempurna...dia berusaha nak jadi sempurna dimata korang....korang tak nampak ke?...kalau korang nak nampak usaha dia macam mane..korang tengok diri korang sekarang...kat mana korang berada..hmmm...hargailah ayah korang selagi dia masih hidup...jangan hal kecik leh wat korang menyesal seumur hidup dan bersyukurlah korang tak seperti aku....


 :: Sayang ayah sampai ke syurga... ::

2 comments: